Neprisistatęs skaitytojas atsiuntė žinią, kad „jau beveik parą Vilniaus mikrorajono Balsių gyventojai yra be televizijos ir be interneto“. Jis tvirtino, kad tai nutiko bendrovės „EcoFon“ klientams, į kurių klausimus bendrovės atstovai atsakyti nelinkę.
Vakar jie atsiuntė klientams žinutę, kad paslauga neveikia dėl programišių atakos.
Pavyko susisiekti su bendrovės „Ecofon“ teisininku Leonidu Kalinovskiu, kuris patvirtino, kad bendrovė patyrė kibernetinę ataką: „Taip, buvo ataka, negalėjome kurį laiką valdyti įrangos, tačiau dabar viską bandome atstatyti, šaliname gedimus.“
Dabar interneto ir televizijos paslaugos atstatytos daliai vartotojų, tačiau galutinai bendrovė gedimų dar nespėjo pašalinti. Kada tai bus padaryta, įmonės atstovas negalėjo pasakyti. Tai gali trukti nuo poros valandų iki keleto dienų: „Bendrovės technikai daro, ką gali“.
L. Kalinovskis tvirtino, kad dieną prieš tai įmonei buvo atsiųstas laiškas, kuriame „rusas rašė, norintis teigti saugumo paslaugas, tačiau mes į tą laišką niekaip neatsakėme“. Atstovas kėlė prielaidą, kad kibernetinė ataka ir šis laiškas gali būti susiję. Jis tvirtino, kad tokio masto užpuolimui pasirengta gerai ir kad tai tikrai turėjo padaryti profesionalus programišius, esą tai nėra studento darbas.
Pakenkta ne tik interneto, televizijos ryšiui, bet ir kitoms įmonės teikiamoms paslaugoms: skambučiams į užsienį, bendrovės teikiamai telefonijos paslaugai.
Tai jau antra kibernetinė ataka, kurią patiria ši kompanija.